Avatar billede capsdk Nybegynder
17. december 2014 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Hjælp

Hej.
Jeg har 2 Hp´er og 2 Dell stæsonær, som jeg gerne vil have lavet om til en stor stæsonær!
Har i nogle steder tæt på Varde eller Esbjerg område som ka det?
Det er ikke fordig de er så gode:)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
17. december 2014 - 16:50 #1
Hej Caps

Hvorfor køber du bare ikke en ny computer som alligevel vil kunne meget mere end de 4 gamle?
Avatar billede capsdk Nybegynder
17. december 2014 - 18:28 #2
Fordi jeg har fåeet dem.
Så tænkte jeg at det måske var billiger med et sætte dem sammen :)
18. december 2014 - 13:03 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk... samt spørgsmål til CoAdmin om Eksperten.dk ...

Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---