- Læs, hvordan Microsoft øgede satsning på reklamer kan ramme forbrugeren.
Det får betydning for Microsofts forretning og selskabets kommercielle kunder og partnere. Og brugerne vil også komme til at mærke det.
(Foto: Renato Ramos Puma/Unsplash)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Riskpoint A/S (Riskpoint Solutions Limited)
Application Support SpecialistArbejdernes Landsbank
Cloud engineerJettime A/S
Full-Stack BI-udviklerBEC
Development manager - Cloud Center of ExcellenceSDC A/S
Senior Business Developer for Self-Service Automation (banking)Jettime A/S
IT Support EngineerNetcompany A/S
Test ConsultantBEC
Product OwnerConscia & Palo Alto
Cognizant
Konica Minolta
Conscia
Læses lige nu