Artikel top billede

Derfor ender digitale projekter ofte som blot nye og dyre systemer med de samme processer uden gevinster: Her falder kæden af

Interview: Mange virksomheder har planer om at øge investeringerne i digitale tiltag, der skal få dem godt igennem den nuværende pressede periode. Men de digitale projekter ender fortsat med ofte at gå helt galt. Tidligere digitaliseringschef hos Telia og Satair, Christian Agger, kommer her med sine råd til, hvordan man bedst griber projekter an.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan man ifølge tidligere digitaliseringschef Christian Agger bør gribe digital transformation an
  • De oplagte områder at have sætte fokus på med digitale tiltag
  • Hvad man absolut ikke bør glemme i forbindelse med store digitale projekter
1.182
6 min
En del af svaret på krise og recession anno 2022 er flere 0- og 1-taller.

Ifølge flere undersøgelse vokser it-budgetterne i hvert fald netop nu, hvor mange virksomheder ser digitale tiltag som det oplagte middel til at effektivisere og skaffe de nødvendige besparelser, der skal til for ikke at ende med røde tal på bundlinjen.

Men succes er ikke givet, blot fordi man kører flere dollar i stilling til den digitale udrulning.

Alt for ofte ender de digitale projekter med at blive en dyr forbier uden rigtig at føre til kontante gevinster.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter