Artikel top billede Ikon

(Foto: 2017 Getty Images / Dave Kotinsky)

Microsoft vil sætte CRM-systemet i baggrunden – Viva skal ride videre på bølgen efter Teams

I fremtiden vil CRM-systemer rykke mere over i backend, mens funktionerne i højere grad vil blive integreret i anden mere hvervdagsvenlig software – i hvert fald hvis det står til Microsoft.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts startegi om at skubbe CRM i baggrunden og håbet om, at Viva kan køre videre på Teams-bølgen.
591
3 min
Microsofts teknologier vil sandsynligvis føre CRM-systemer (customer relationship management) mere i baggrunden i fremtiden.

  • Seneste nyt
  • Læses lige nu
  • Mest læste
  • It-job
  • Søg

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

CVE-databasen reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning


White paper
Tidsbegrænset kampagne: Overvejer du at udskifte eller tilføje printere i din forretning? Vi kan tilbyde én eller flere maskiner gratis


Læses lige nu