Artikel top billede

TDC har tabt 52.000 kunder på tre måneder - men CFO Lasse Pilgaard er alligevel godt tilfreds

Interview: 52.000 kunder sagde farvel til TDC i løbet af de sidste tre måneder. Det er selvfølglig ikke tilfredsstillende, forklarer finansdirektør Lasse Pilgaard, men det er vigtigere at se på, hvordan TDC klarer sig i forhold til konkurrenterne. "Overordnet er vi glade," siger direktøren.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se, hvor mange kunder TDC har tabt på bredbånd, TV og telefoni
  • Hvilket parameter Lasse Pilgaard måler udviklingen på
  • Hvornår TDC vil udføre det endelige split
590
3 min
Tusindvis af kunder forlod TDC's butik fra april til juni i år.

Hel præcist drejer det sig om 52.000 tabte kundeforhold, viser telegigantens seneste kvartalsregnskab.

"Vi er selvfølgelig aldrig tilfredse med at tabe kunder i markedet, og der er også ting, vi vil gøre endnu bedre," indleder Lasse Pilgaard, der er CFO i TDC.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter