Artikel top billede

Sådan får du innovationen til at blomstre i din virksomhed: "Det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene"

For at ramme plet med digitale løsninger er innovation afgørende, og det flyvske begreb er noget, der bør gribes systematisk an. "Innovation er ikke lig med post-its. Man skal både arbejde med kulturen, tankegangen og værktøjskassen," siger Thomas Ove Rasmussen, innovationsdirektør i Trifork.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om manden der skal præge innovationen hos Trifork
  • Hvorfor mange organisationer har mistet grebet om innovation
  • Hvad opskriften på innovation er ifølge Triforks innovationsdirektør
882
4:30 min
"Jeg har ofte hørt det her med, at man havde et super kreativt møde. ’Vi fik arbejdet med en masse post-its, og vi fik brainstorm’et', og det var så det. Jeg vil postulere, at det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene. Innovation er ikke lig med post-its."

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Conscia-topchef Claus Thorsgaard lander internationalt topjob: Bliver CEO i selskab med 500 ansatte

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Den danske milliardvirksomhed Trackman overvejer at flytte produktion til USA efter Donald Trumps toldmure

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ofir lukker og slukker: Slut med den sidste af de store danske portaler fra internettets barndom

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

EU vil gøre det lettere for dig at sammenligne smartphones: Nu skal alle nye telefoner udstyres med dette mærkat

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Google-stifter kræver 60 timers arbejdsuge: Sådan går det i it-virksomheder, som vælger den anden vej og tilbyder nedsat tid