Artikel top billede

Sådan får du innovationen til at blomstre i din virksomhed: "Det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene"

For at ramme plet med digitale løsninger er innovation afgørende, og det flyvske begreb er noget, der bør gribes systematisk an. "Innovation er ikke lig med post-its. Man skal både arbejde med kulturen, tankegangen og værktøjskassen," siger Thomas Ove Rasmussen, innovationsdirektør i Trifork.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om manden der skal præge innovationen hos Trifork
  • Hvorfor mange organisationer har mistet grebet om innovation
  • Hvad opskriften på innovation er ifølge Triforks innovationsdirektør
882
4:30 min
"Jeg har ofte hørt det her med, at man havde et super kreativt møde. ’Vi fik arbejdet med en masse post-its, og vi fik brainstorm’et', og det var så det. Jeg vil postulere, at det bliver gjort forkert i 90 procent af tilfældene. Innovation er ikke lig med post-its."

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dynamics-kæmpen Cepheo leverer røde tal i første regnskab som selvstændigt selskab

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM-direktør efter blodrødt regnskab: “Vi er godt på vej ud af det stormvejr, som ramte os i 2023”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stiftere overvejer at gøre Flatpay til en bank – krav om compliance er en stopklods

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rejsekort reducerer kraftigt den tid, som selskabet vil beholde dine lokationsdata i: Vil nu slette dem efter få måneder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter skatte-dom: IBM Danmark sætter 163 millioner kroner til side til ekstra skatte-regning i Danmark