Artikel top billede

Schultz gør klar til stor-offensiv mod det private marked: Her er den nye strategi

Interview: It-selskabet Schultz er klar med en ny femårig strategiplan, der blandt andet åbner for offensiv rettet mod det private marked, hvor Schultz i dag kun henter 20 procent af sin omsætning. "Vi har gennem længere tid forberedt en større indsats," siger direktør Simon Svarrer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Schultz nye strategi
  • Læs om selskabets offensiv mod det private marked
853
4:30 min
Schultz åbner op for en ny flanke.

Det Valby-baserede softwareselskab er nemlig klar til at indlede et større indtog på det private marked.

Med selskabets beskæftigelsessystemer i front sidder Schultz i dag solidt på det offentlige marked, hvor 80 procent af omsætningen kommer fra.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil have GDPR til debat: Lovgivningen må ikke hæmme konkurrence og innovation

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-direktør efter to dage på topmøde: "Jeg er lige kommet ud fra mit 20. indlæg. Vi tager ikke til Barcelona for at hygge os med sangria"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Flertallet af investeringer i AI vil fejle: Her er CIO'ernes fire store forhindringer for at skabe værdi

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-leverandører: Statens plan om selv at udvikle it-system til 375.000 brugere er spild af penge - vi kan gøre det meget billigere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil give NemKonto sin helt egen lov: Flere regelændringer på trapperne - se dem her