Artikel top billede

Danske CanopyLAB kan blive Danmarks næste 'unicorn' med en værdi på mere end milliard dollar: "Vi er jo meget ombejlede. Det er en meget privilegeret situation"

Interview: Den danske ed-tech-succes CanopyLAB skaber unicorn-potentiale med et miks af forskning, teknologi og frækhed. "”Vi er jo meget ombejlede. Det er en meget privilegeret situation, vi er i. Vi har allerede afholdt 21 inbound investor-møder i år," fortæller CEO Sahra-Josephine Hjorth

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Forstå hvad en social læringsplatform er og kan
  • Se, hvad der satte turbo på ed-tech virksomhedens vækst
1.298
6:30 min
Når en verdensomspændende pandemi plager landet og sender folk hjem fra arbejdspladser og skolebænke, kan det sætte skub i uventet udvikling.

Det har den potentielle stjerne på den danske it-himmel, CanopyLAB, erfaret efter et år i coronaens tegn, hvor selskabets produkt, en digitaliseret og social læringsplatform, oplever en global succes.

Tidligere på året udløste udviklingen en nominering til prisen som ’Future Unicorn Europa’.

Udfordringerne og visionerne deler administrerende direktør og medstifter, Sahra-Josephine Hjorth, her.