- Se oversigten over nedetiden for e-Boks Digital Post-løsningen siden begyndelsen af 2019
- Læs hvorfor Ulrik Falkner Thagesen mener, at at løsningens drift er blevet stabiliseret
- Bliv klogere på baggrunden for de mange nedbrud
- Find ud af hvordan e-Boks forholder sig til at have misset kravet til oppetid så ofte
Nedbrud og ustabil drift har været tilbagevendende begivenheder i så høj grad, at e-Boks ikke har kunnet leve op til oppetidskravet på 99,5 procent i kontrakten med Digitaliseringsstyrelsen i ni ud af de seneste 10 måneder.
Det betyder også, at e-Boks endnu ikke har formået at leve op til kravet i 2020.
Selvom det endnu ikke er lykkes for e-Boks' at opfylde kontraktens Service Level Agreement (SLA), så tyder meget på, at der er bedre tider på vej med et mere stabilt driftsbillede.
Det fortæller selskabets topchef, Ulrik Falkner Thagesen, til Computerworld.