Artikel top billede

Lead Strategy Execution Specalist hos Grundfos Abdul Dezkam

Smart projekt sikrer Grundfos øjeblikkelig feedback fra kunder i 65 lande

I tre år har pumpegiganten Grundfos arbejdet for at få øjeblikkelig feedback direkte fra kunderne - før de små frustrationer vokser sig store. Projektet hedder Customer Pulse og kører nu i 65 lande. Se hvordan det er lykkedes et lille team at automatisere mange hundrede tusinde tilbagemeldinger.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Grundfos Costumer Pulse der tager pulsen på kunderne via 11 touchpoints i op til 65 lande
  • Hvad det er som Grundfos bruger Pulse til
  • Hvordan Abdul Dezkam har kørt projektet der har skabt Pulse
1.042
5:15 min
Er du kunde, kender du dem godt: De store årlige tilfredshed.undersøgelser hvor din leverandør spørger om, hvor tilfreds du er servicen, med produkterne eller deres hjemmeside. Hvis du altså er heldig nok i det hele taget at blive spurgt - og ikke bare modtager den årlige faktura.

Har du tid, eller er du blot tilpas vred eller begejstret, bruger du de 10 minutter på at opsummere dit forhold til leverandøren. Velvidende om at din velformulerede feedback nok ender som et udslag på 0,02 procent