Artikel top billede

(Foto: Dan Jensen)

Disse 20 selskaber er bedst til kundetilfredshed i Danmark: Se listen her

For andet år i træk kårer KPMG de bedste virksomheder i Danmark til kundeoplevelse. I alt er over 100 virksomheder blevet vurderet, og årets vinder har med smart brug af teknologi skabt et produkt, som 350.000 danskere er vilde med. Se de 20 bedste her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se de 20 brands der scorer højest i kundetilfredshed på det danske marked
  • Sådan bruger de bedste teknologi i jagten på bedre kundeoplevelser
  • Bag om undersøgelsen
593
3 min
Øresundsforbindelsen samlede godt 19 kilometer er ikke blot en nem og bekvem måde at bevæge sig over vandet til Sverige på.

Selve oplevelsen, når du betaler for overgangen - eksempelvis via din nummerplade - er så velsmurt, at det netop har landet BroBizz en førsteplads i kundetilfredshed.

Det konkluderer revisions- og rådgivningsvirksomheden KPMG i en netop offentliggjort rapport, der for andet år i træk kortlægger kundetilfredsheden blandt mere end 100 brands på det danske marked.

I undersøgelsen har KPMG spurgt 2.500 danskere om, hvilke brands de mener giver den bedste kundeoplevelse.

Og en væsentlig læring i årets undersøgelse er, at de bedst vurderede brands har brugt teknologi målrettet til at skabe bedre kundeoplevelser.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Projektudgifter til kæmpe Miracle-system på Aarhus Universitet steget til mere end 280 millioner kroner: Se årsagen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Konservative: Derfor skal det offentlige ikke bruge 650 millioner kroner på at bygge eget it-system - det er en "megadårlig ide"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny data-lov på vej i Danmark: Første lov-udkast er fremlagt - se det her

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Atea er i al stilhed blevet den helt store vinder af en af Danmarks største it-rammeaftaler: Her er listen over de førende leverandører

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fire anbefalinger fra top-analytiker: Fremtidens ERP er på trapperne og vil konstant skifte form efter brugerne