- Læs 2018-regnskabet fra Visma e-conomic
- Derfor har det ifølge administrerende direktør været et godt år
- Sådan har selskabet kunne tiltrække mere end 28.000 nye kunder
2018 blev nemlig året, hvor Visma e-conomic
Mads Rebsdorf, administrerende direktør hos Visma e-conomic.
Foto: Christoffer Lund-Hansen.
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
349 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.695 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
PensionDanmark
ML EngineerDSV
IT Portfolio and Delivery Management Manager for SAP AreaSimteq A/S
Frontend-udvikler med sans for UI designJyske Bank
Softwareudvikler til nyt teamKMD A/S
Business ArchitectUnik System Design A/S
Ansvarlig UX’er med grafisk talent søgesNetcompany A/S
Data Management ConsultantDanoffice IT
Microsoft CSP SalgsspecialistDubex
Orange Cyberdefense
Conscia
ESET