Camilla Engel Post

Chefjurist, e-mærket

E-Mail

cep@emaerket.dk

Linkedin

Se Camilla's LinkedIn profil

Jeg er chefjurist hos e-mærket, den danske certificeringsordning for sikker og gennemsigtig e-handel

Tidligere job:

Udlændingeservice fra 2001 ? 2003

Københavns Statsamt fra 2003 ? 2009

Statsforvaltningen Hovedstaden fra 2009 ? 2012

Økonomi- og indenrigsministeriet fra 2012 ? 2013

Konkurrence- og forbrugerstyrelsen fra 2013 ? 2014
6 artikler på Computerworld

Camilla Engel Post

18

Det kan blive dyrt ikke at have styr på de nye regler om persondata: Her er de nye regler, som du skal følge

Klumme: 25. maj går det løs med den nye EU-persondataforordning. Sørg nu for at få det hele plads inden da. Og læs denne gennemgang af de nye regler.

26. januar 2018 kl. 11.40 | læs »
1

Pris-nedsættelser og chok-tilbud: Disse regler skal de e-handlende følge på Black Friday

Klumme: Når du målretter din markedsføring til Black Friday, må du ikke glemme markedsføringslovens regler om vildledning og god skik. Klummen her guider dig, så du trygt kan navigere i den tætte regeljungle.

21. november 2017 kl. 10.04 | læs »
8

At spamme eller ikke at spamme: Hvor går grænsen når du udsender nyhedsbrev?

Klumme: I den perfekte verden modtager alle dine nyhedsbreve. Desværre er virkeligheden ikke perfekt, og sandheden er, at reglerne for overhovedet at få folk til at tilmelde sig ikke er så ligetil endda.

30. juni 2017 kl. 10.18 | læs »
2

Sådan vinder du klagende kunders tillid - seks gode råd, som du bør følge

Klumme: Det er langt billigere at fastholde eksisterende kunder end at skaffe nye. Og da vi ikke kan undgå sure kunder, får du her seks gode råd til at bevare det gode forhold.

9. maj 2017 kl. 13.08 | læs »
7

E-handel buldrer afsted - men hvem skal betale, når din pakke bliver ødelagt under transporten?

Klumme: Transportskader er sjældent en fornøjelse hverken for dig eller dine kunder, og i langt de fleste tilfælde ender du som webshopejer med regningen. Her er de regler, du er nødt til at kende, når du handler med forbrugere.

24. marts 2017 kl. 15.14 | læs »

Hvad gør du, når du har solgt varer, der egentlig er udsolgt eller har forkert pris? Her er reglerne, som alle webshops bør kende

Klumme: Selv om julen ofte er god ved netbutikkernes salgstal, er det også højsæson for grå hår og hovedbrud hos shopejerne. Mange slagtilbud og ekstraordinært lave priser er ofte lig med prisfejl og lagerstyringsproblemer.

20. december 2016 kl. 06.00 | læs »