Klumme: Der er fire gode grunde til, at traditionel branding ikke virker mere. Og fire veje til at brande sit produkt i dag. Den ene af dem er digitalisering.
23. oktober 2017 kl. 09.07 |
læs »
Klumme: Man er lidt til grin, hvis man bliver længere hos en leverandør end højst nødvendigt, for så kan man være sikker på at betale mere end andre. Teleselskaberne straffer loyalitet. Hvorfor er det lige sådan?
5. maj 2017 kl. 11.01 |
læs »
Klumme: Det er nemt at foræde sig. Det gælder også, når man skal implementere CRM. Små franske portioner er meget bedre.
21. december 2016 kl. 06.00 |
læs »
Klumme: Hvis vi er dygtige nok og sørger for at holde velkendte men snart glemte dyder i hævd, kan digitaliseringens bæst måske ende med at blive til glæde for alle. Indtil videre går det skidt
14. december 2016 kl. 10.19 |
læs »
Klumme: Der er fem grunde til, at CRM meget ofte bliver et flop. Og fem veje til at vende fiasko til succes.
21. oktober 2016 kl. 10.55 |
læs »