Klumme: Finanskrisen har tragiske konsekvenser for mange. Men enhver krise - også denne - rummer muligheden for at komme styrket ud.
7. april 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Selvom krise i princippet er en mulighed for at gøre hvad som helst og ikke se sig tilbage, så er der stadig et krav om ordentlighed i ledelsen.
12. marts 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Hvordan leder man sin virksomhed gennem krisens ekstreme forandringer?
11. februar 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Videndeling i systemer bør være enhver leders fokusområde, hvis man ikke vil drukne i post it's eller gå til i møder og informationsoverload.
9. december 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Lederens opgave er at få sine medarbejdere til at tro på, at forandringen er nødvendig.
12. november 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Man træffer de bedste ledelsesbeslutninger, når medarbejderne giver modspil.
16. oktober 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Virksomhedsledere skal bidrage til at udvide arbejdsstyrken.
17. september 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: I den offentlige sektor har rigtig mange ledere oplevet, at den politiske ledelse opstiller mål, som organisationen ikke kan leve op til.
20. august 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Når en leder ikke forstår, hvad de ansatte taler om, kan han ikke tale med dem. Kun til dem.
18. juni 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Man skal ikke overvurdere betydningen af lønregulering som ledelsesværktøj.
21. maj 2008 kl. 10.00 |
læs »