Avatar billede dantyr Juniormester
15. november 2014 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dato hvis værdi i anden cell

Når B1 er i brug vil jeg gerne have Dato i C1. Når jeg B1 ikke er i brug mere Skal Dato i C1 slettes igen...... Hjælp :)
Avatar billede Roehmann Nybegynder
16. november 2014 - 00:30 #1
Indsæt følgende i celle C1:

=HVIS(B1<>"";IDAG();"")

Når B1 er udfyldt, vises dags dato.

Men søger du, at den indsætter dags dato og bevarer denne i C1, da ovenstående jo hele tiden viser aktuelle dato (skifter hver dag!) så har jeg en VBA-løsning "på lager" i stedet...

NB! Husk at formatere C1 ved at højreklikke på C1 => vælg tal => vælg dato
Avatar billede dantyr Juniormester
16. november 2014 - 00:36 #2
Takker virker fint
Avatar billede Roehmann Nybegynder
16. november 2014 - 00:39 #3
Super! Men bare vær obs på at datoen ændrer sig hver dag jo :)