Avatar billede sve80 Nybegynder
15. juli 2014 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erstatning for Google Calendar Sync???

Jeg har i årevis brugt Google Calendar Sync til at synkronisere min Google Kalender med MS Outlook på mine pc'ere. Dejligt program, der har virket perfekt.
Desværre har Google netop emailet mig (og alle andre, der anvender programmet) at supporten standses pr. 1 august, og at programmet lukkes ned. Øv øv øv.

Har forsøgt mig på nettet, for at finde en god erstatning, men uden held. Enten kan de kun synkronisere den ene vej, eller også virker det ikke.

Er der nogen, der har fundet noget, der virker lige så godt (eller næsten) som Google Calendar Sync? Jeg er bestemt villig til at betale, hvis det virker :)
Avatar billede komputerdk Mester
15. juli 2014 - 22:40 #1
gsyncit har jeg brugt - plus det virker med private aftaler (det gør google calendar sync ikke)
Avatar billede sve80 Nybegynder
16. juli 2014 - 00:22 #2
komputerdk: Du har reddet min dag :)

Har netop købt licens og installeret - det virker perfekt. Og så til sølle 20 dollars.

Tak for det :)

Smid et svar, så får du nogen point!
Avatar billede komputerdk Mester
16. juli 2014 - 01:07 #3
hehe :) det er faktisk et rigtigt godt prog - især hvis man syncer til en outlook med exchange (da googles ikke tager "privat" flaget med, så bliver alle aftaler offentlige)..
Avatar billede sve80 Nybegynder
16. juli 2014 - 10:22 #4
Jeg bruger ikke exchange, men derimod IMAP - men her fungerer det også virkelig godt. Et ekstra plus er, at det minder en del om Google Calendar Sync - simpelt og nemt at finde ud af. Køb af licens, installering, registrering og opsætning tog mindre end 20 minutter!

We like :)