Avatar billede KristianVest Nybegynder
25. marts 2014 - 16:23 Der er 1 kommentar

Bedste program til eletronisk "ordreseddel"

Hejsa Eksperter,

Jeg vil gerne oprette en elektronisk ordreseddel, hvor jeg kan indtaste diverse oplysninger på kunden, varighed, tidsfrist, materialer og andet. Min tanke er der fx skal være nogle drop down menuer, nogle felter skal være læst, og nogle skal man selv ku skrive i.

Hvilket program vil være bedst og nemmest for en novice at kaste sig ud i? Jeg vil gerne ku gemme sedlen på på pc, så den ligger sammen med opgavemappen, men også ku printe den ud og give den til medarbejderne når den er udfyldt.

Håber i ka hjælpe!
Avatar billede finb Ekspert
25. marts 2014 - 16:38 #1
Excel er velegnet.
Men du kan også lave det på nettet,
så du kan ordren i hele verden.
Eller app
BuyMeAPie
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB