Avatar billede hypermac Nybegynder
28. februar 2014 - 10:52 Der er 2 kommentarer

Beregne tid mellem 2 tidspunkter

Jeg vil gerne have nedenstående form til at beregne tid mellem 2 tidspunkter altså feks. mellem kl. 12:30 - 17:42 i de 2 input type="time" felter.
Og ved onclick/udfyldelse i slut tid skal den beregne/vise resultat i feltet ialt_tid. kan det lade sig gøre ??

<form action="#">
  Vælg en start tid: <input type="time" name="start_tid" />
  Vælg en slut tid: <input type="time" name="slut_tid" />
  Tid ialt: <input type="text" name="ialt_tid" readonly="" />
  <input type="submit" />
</form>
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. februar 2014 - 11:19 #1
i Javascipt, java eller andet?

Husk at få lukket dine spørgsmål, så får du også hurtigere hjælp herinde.

Mvh Mads
Avatar billede hypermac Nybegynder
28. februar 2014 - 14:53 #2
I javascript tak ;-) Jeg ikke klar over at man skulle lukke sine spørgsmål under overvågning, syntes ikke at det giver mening at funktionen ligger der !! Troede de blev autolukket ved tildeling af point. Nå men nu ved jeg det til en anden gang :-)