Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 09:47 Der er 9 kommentarer

AppleMobileDeviceHelper.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Denne besked popper op hvert 30. sek efter jeg har lavet den seneste Itunes-opdatering! Kører Windows XP.
Er der nogen, der har et godt bud på, hvordan dette problem kan løses? Som nu er, kan jeg f.eks. ikke synkronisere min iPhone 4!
På forhånd tak.
25. februar 2014 - 09:50 #1
... Hmmm... mener jeg har set det før i en anden tråd ...

Afinstall alt mht. iTunes.
Oprydning med CCleaner (*)

Install nyeste iTunes ...

https://www.apple.com/dk/itunes/download/

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 10:01 #2
Hej karise_Larry og tak for svar.
Jeg har afinstalleret/geninstalleret iTunes som du foreslår. Har dog ikke renset med den der Cleaner du foreslår!?
Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 10:04 #3
Og forresten...jeg kører XP og ikke Vista. Er der en Cleaner til XP?
25. februar 2014 - 11:18 #4
CCleaner virker fint til XP ...
Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 11:31 #5
Ok hvis det er det, der skal til! :) Men måske kan jeg bruge den iøvrigt effektive "cleaner" jeg har i mit sikkerhedsprogram (BullGuard)til det samme?
25. februar 2014 - 12:53 #6
Prøv !!!  ;-)
Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 13:23 #7
hehe...jeg vender tilbge med resultatet! :)
Avatar billede JakupO Nybegynder
25. februar 2014 - 15:04 #8
hmmm...det hjalp ikke med min egen Cleaner
Avatar billede Mighty_Riff_Marty Nybegynder
07. november 2014 - 21:03 #9
Hej JakubO.
Jeg har selv haft dette problem i et år nu tror jeg, og jeg har endelig fået det løst.
Jeg har en comp med engelsk xp og en med dansk og på den engelske fungerer itunes
og den har aldrig vist errors. Den danske derimod har som sagt lavet fejl i laaaaang tid.
Efter at have prøvet de gængse løsningsforslag tænkte jeg, hvad er forskellen på den engelske
og den danske? Det er mapperne "Common Files" og "Fælles Filer", så faldt femøren...
Itunes kan selvfølgelig ikke finde filerne i "Fælles Filer" pga æ'et.
Derefter afinstallerede jeg alle itunes relaterede programmer, hentede 7 zip og åbnede itunes.exe så
jeg kunne installere de 5 filer i alfabetisk rækkefølge. Jeg valgte selvfølgelig at installere programmerne
I c://Program Files/Common Files (undtagen itunes som jeg installerede i c://Program Files.
Derefter virker itunes perfekt igen... Yehaaa....! ;-D
Mvh Martin