Avatar billede tobrukDk Novice
01. februar 2014 - 20:01 Der er 1 løsning

slideshow med indhold

Hej

Det er sådan at jeg henter noget ud fra databasen og skal have vist det på siden, det er sådan når jeg f.eks klik på submit knappen så skal den komme frem med indhold som tilføjer den submit det vil sige f.eks indhold 1 tilhører submit 1,

html/php/jquery

if ($stmt = $this->mysqli->prepare('SELECT fornavn, efternavn, point FROM bruger WHERE `id` = ?')) {
            $stmt->bind_param('i', $id);
            $id = $_SESSION["id"];
            $stmt->execute();
            $stmt->store_result();
            $stmt->bind_result($fornavn, $efternavn, $point);
            while ($stmt->fetch()) {
                if ($stmt = $this->mysqli->prepare('SELECT title, filenavn FROM dwopgaver')) {
                    $stmt->execute();
                    $stmt->bind_result($title, $filenavn);
                    while ($stmt->fetch())
                    {
                        if($point >= 30)
                        {
                        ?>
                        <div class="dwopgave">
                        <button id="SlideToDown"><?php echo $title;?> - Download nu</button>
                        <div class="dwbox">
                            <a href="/opgaveFile/<?php echo $filenavn;?>"><?php echo $title;?></a>
                        </div>
                        <script>
                        $(document).ready(function () {
                            $(".dwopgavenuogher").click(function() {
                                $(".dwbox").slideDown("slow",function() {
                                });
                        </script>
                        <?php
                        }
                        else
                        {
                        ?>
                        <div id="error"><?php echo $fornavn . " " . $efternavn;?> har ikke 30 point på din bruger!, <b>Du har kun <?php echo $point;?> point</b></div>
                        <?php
                        }
                    $stmt->close();
                }
            $stmt->close();
        }

css

.dwopgave {
    padding: 2px 3px;
    margin: 2px 0px;
    border-bottom: 1px solid #999;
    clear: both;

    text-align: center;
}
.dwbox {
    color: Red;
    font-weight: bold;
    display: none;
}

Se her hvordan det ser ud http://billedeupload.dk/?v=Gb4FV.png når jeg bare at KLIKKET på 1 af dem.

Det er det her område der ikke virker:

<div class="dwopgave">
                        <button id="SlideToDown"><?php echo $title;?> - Download nu</button>
                        <div class="dwbox">
                            <a href="/opgaveFile/<?php echo $filenavn;?>"><?php echo $title;?></a>
                        </div>
                        <script>
                        $(document).ready(function () {
                            $(".dwopgavenuogher").click(function() {
                                $(".dwbox").slideDown("slow",function() {
                                });
                        </script>
Avatar billede tobrukDk Novice
06. marts 2014 - 14:59 #1
Lukker igen..