Avatar billede darkwader Juniormester
30. januar 2014 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen vil være rar at download osx i en dropbox for mig

så jeg kan lægge den i kan lægge den ind i oracel vm virutelbox

Hvad det skal bruges til ? Jeg er it studerende og gerne kunne lære styresystemet at kende uden at skulle købe en mac

På for hånd tak
Avatar billede repox Seniormester
30. januar 2014 - 15:27 #1
Du kan selv købe softwaren uden en Mac på http://store.apple.com/us/product/D6377Z/A/os-x-mountain-lion

Jeg lukker spørgsmålet, da det ikke er tilladt at udveksle piratsoftware på Eksperten.dk
Avatar billede repox Seniormester
31. januar 2014 - 08:41 #2
Låst op?
Avatar billede darkwader Juniormester
31. januar 2014 - 10:22 #3
Sagen lukket

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares