Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2014 - 18:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iPhone 5S til Exchange 2010

Halløj.

  Helt kort: Mailserver er en Exchange 2010, hvor forbindelser fra Outlook 2013, iPad2 (IOS7) og iPhone4 (IOS7) fungerer glimrende.

  Nu fik jeg så en iPhone 5S og mystikken breder sig.

Jeg har to konti på den, en job og min egen private. Job-kontoen tager også fat i en Exchange og snakker fint med den, men når jeg prøver at forbinde til min egen, ender den med at validere alle settings på kontoen, men går jeg til Indbakken og opdaterer, svarer den:

Kan ikke hente post
Forbindelsen til serveren afbrudt.

Hvad hulen overser jeg her???

De bedste hilsner
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. januar 2014 - 08:34 #1
Kan det passe, at der ikke er nogen, der er løbet ind i dette før?!?h
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. februar 2014 - 11:46 #2
Her var så løsningen på problemet:

http://blog.nick.mackechnie.co.nz/post/2009/11/20/Exchange-2010-Active-Sync-Issue.aspx

Det er åbenbart en buggy integration imellem Exchange 2010 og AD'et.