Avatar billede zwiks Nybegynder
16. januar 2014 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TYPO3 RealURL bommert! Hjælp ønskes.

Hej Eksperter!
Jeg har lavet en lille bommert! Jeg var inde og rode lidt rundt i typo3 backend, hvor jeg ville prøve at installere en SEO extension (seo_basics) det lykkedes også for mig - men så kom jeg ved et uheld til at slette Realurl Configurator extensionen (danp_realurlconfigurator) - derefter installerede jeg den igen, men nu er der nogle links (eller sprog) der ikke virker mere på min hjemmeside.

Siden er: dmagro.dk (hvis i klikker på det tyske og russiske flag i højre hjørne, så sker der ikke noget - men den engelske version virker fint)

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede repox Seniormester
16. januar 2014 - 15:55 #1
Gendan fra backup?
Avatar billede zwiks Nybegynder
16. januar 2014 - 15:57 #2
Hvordan? :) er ikke helt prof..
Avatar billede repox Seniormester
16. januar 2014 - 16:08 #3
Kontakt din webhotelsudbyder og bed dem om at gendanne dit site fra backuppen som  omgør de ændringer du har lavet i dag.
Avatar billede zwiks Nybegynder
16. januar 2014 - 16:41 #4
Det vil jeg prøve :)