Avatar billede Mainbrain Juniormester
19. december 2013 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HP/Compaq CQ2100sc strøm forsyning

Hejsa!

Er der nogen der ved hvor jeg kan bestille et stik / strømforsyning der passer til en HP/Compaq CQ2100sc ?

Jeg har søgt nettet tyndt, uden held.

Billede af stik indgang i PC kan ses her:

Http://tinypic.com/view.php?pic=2h2mqys&s=5#.UrLrK-K8o4I
Avatar billede kingjean Juniormester
12. januar 2014 - 23:16 #1
Hej!

Har du fundet svaret på denne?
Avatar billede Mainbrain Juniormester
12. januar 2014 - 23:53 #2
Nej, desværre ikke!
Når jeg søger, finder jeg noget der ligner en strømforsygning til en bærbar på stikket... så desværre.. :(
Avatar billede kingjean Juniormester
14. januar 2014 - 17:12 #3
Det er også den samme lader, som til HPs nyere bærbare PC'ere bruger... så kender du en der har en nyere HP, så kan du prøve med den...  :)
Avatar billede dds1 Nybegynder
06. februar 2014 - 18:23 #5
Dette er link til billede af adapteren til CQ2100SC ( jeg selv ejer  computeren)

http://www.dodaj.rs/?2X/8F/31WLfSj0/image.jpg

Mvh, dds1
Avatar billede kingjean Juniormester
06. februar 2014 - 19:04 #6
Jeg tror der er styr på denne.
Jeg har selv haft fat i sådan en PC nu her og der brugte jeg laderen fra en nyere HP/Compaq bærbar uden problemer...  :-)
Avatar billede Mainbrain Juniormester
03. juni 2014 - 19:22 #7
Sorry... Jeg har været "lidt" offline den seneste tid...
Ganske rigtigt Kingjean, denne strømforsyning virker upåklageligt,,, smid et svar og point gives!

Igen... sorry for det sene svar!  :(
Avatar billede kingjean Juniormester
03. juni 2014 - 19:45 #8
Intet problem....  det vigtigste var at du fik det løst...  :)

Mvh Jean.