Avatar billede Jorg777 Nybegynder
18. november 2013 - 13:22 Der er 4 kommentarer

You Tube download

Da det lille dovnload program i øverste venstre hjørne ikke findes
mere i You Tube, er der et andet program man kan bruge istedet for
hvis man vil overføre en DVD fra You Tube til computeren?
Jorg 777
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2013 - 13:39 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2013 - 13:40 #2
http://www.ytddownloader.com/
bare tag freeware-versionen.
Når du er på en youtube-side så kopier adresselinjen til YTD, og den henter filmen i maks opløsning.
Avatar billede pstidsen Novice
18. november 2013 - 18:22 #3
Du skal være opmærksom på at det er ulovligt at downloade videoer fra YouTube, hvis dem der har smidt dem op ikke har rettighederne OG/ELLER hvis de ikke har givet tilladelse til downloade af disse.

Hvis man kun skal downloade en enkelt video er det nemmeste at skrive "kiss" mellem "www." og "youtube.com[...]". F.eks. http://www.kissyoutube.com/watch?v=l0Pzn8CzMQU
Avatar billede hnrkprst Nybegynder
20. november 2013 - 13:12 #4
Brug da DOWNLOADHELPER der er en udvidelse til FIREFOX  fordelen er at den både henter fra næsten alle sider og du kan med det samme vælge hvilket format du vil have.

Ellers er der NETVIDEOHUNTER der kører med andre browsere end firefox