Avatar billede klausa Juniormester
26. oktober 2013 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sort menubar i google

Hvordan får jeg min sorte menubar i google tilbage?
Før havde jeg en sort menubar i min almindelige google.dk. Men nu har funktionerne fået et nyt design:
'+Dig  Gmail  Billeder  4.kant symbol(indeholdende Apps)'.

Den sorte menubar jeg ønsker tilbage kan jeg genfinde på
'translate.google.com'.
Den sorte menubar indeholder bla.
'+Dig  Søgning Billeder Maps  Play Youtub  Gmail Drev Kalender'

OS: Windows 7 SP1
Browser: IE ver 9.0

mvh
Klaus
Avatar billede nopsen Ekspert
26. oktober 2013 - 23:25 #1
Det er en ny ændring i navigationen hos google, som de har indført for nyligt.
Desværre skal man nu klikke en gang mere med musen for at skifte, og det er en kedelig tendens man ser mere og mere, når udviklerne forsøger at "forbedre" brugeroplevelsen.
Grunden til at du stadig kan se den via translate er, at de stadig ikke er helt færdige med at implementere det.
Avatar billede klausa Juniormester
27. oktober 2013 - 10:10 #2
Hej nopsen
Tak for oplysningen, det er altid godt at vide hvornår man ikke skal søge mere.
Smid et svar, så du kan få point.
Avatar billede nopsen Ekspert
27. oktober 2013 - 15:26 #3
Selv tak.