Avatar billede sism Nybegynder
22. oktober 2013 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tidspunkt for Accept af møde i Outlook

Hej.
Jeg har for ca 6 måneder siden indkaldt til en række møder.
Jeg har desværre ikke gemt de svar jeg har fået på mødeindkaldelserne, så jeg kan ikke se hvornår disse er accepteret eller afslået.
Jeg har brug for tidspunktet for disse.
Under Registrering i Outlook kan jeg se hvem der har accepteret eller afslået, men ikke hvornår de har gjort dette.
Er der nogen der han hjælpe mig med at finde disse tidspunkter?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
22. oktober 2013 - 18:54 #1
Har du kigget i kalenderen i Outlook? Når indkaldelser accepteres, ryger de indkaldte datoer i kalenderen i Outlook og kan så ses der...
Avatar billede sism Nybegynder
22. oktober 2013 - 20:11 #2
Jeg har brug for at vide hvornår fx en mødedeltager har accepteret et bestemt møde.

Fx. mødet den 12/3 2014 er accepteret af en eller flere deltagere, for fx 6 måneder siden. Er det så muligt at se hvornår mødedeltageren har accepteret mødet d 12/3 2014 ?

Jeg kan ikke finde det. Er det overhovedet muligt?
Jeg ved at man får en mail ved accept, men dem har jeg ikke gemt desværre, for der kunne jeg se det.
Avatar billede sism Nybegynder
21. december 2013 - 15:23 #3
Lukkes uden svar