Avatar billede c9steen Nybegynder
26. september 2013 - 19:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny caching af fil med ~navn på IIS

Jeg har en ASP hjemmeside, hvor jeg har brug for at ændre en inkluderet fil, så den genindlæses i server cache på nyeste IIS

Den bliver kaldt med Server.Execute med navn der starter med tilde (~filnavn):

Server.Execute( '~headincs-all_inc.asp');

Uanset hvordan jeg bruger FileScripting dannes den nye fil med nyt indhold men den vises på hjemmesiden med det gamle indhold.

Også forsøg med omdøbning til nyt navn og oprettelse af ny fil med oprindeligt navn giver samme resultat med visning af det oprindelige indhold.

Hvis jeg manuelt:
- foretager en kodeændring, så filen kaldes med andet navn: Server.Execute( '~headincs-all_inc.asp_X'),
- genindlæser siden´, hvor der så kommer fejl,
- døber tilbage til oprindeligt navn og
- genindlæser siden,
- så vises det nye indhold.

Hvordan kan jeg med FileScripting ændre i filen så den genindlæses i cache?

På forhånd tak.
Avatar billede c9steen Nybegynder
26. september 2013 - 19:49 #1
Rettelse:

Det er filnavnet jeg omdøber manuelt:

Hvis jeg manuelt:
- foretager en navneændring, så filen kaldes et andet navn: ~headincs-all_inc.asp_X
- genindlæser siden´, hvor der så kommer fejl,
- døber tilbage til oprindeligt navn og
- genindlæser siden,
- så vises det nye indhold.
Avatar billede c9steen Nybegynder
11. oktober 2013 - 09:23 #2
LØST: Filen omdøbes til nyt navn og hentes med html-fetch under det oprindelige navn. Herefter døbes den tilbage til oprindelige.