Avatar billede omdal Nybegynder
24. september 2013 - 10:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google script fungere ikke

Hej

Jeg forsøger at lave et simpelt script til at rydde op i min gmail, men bliver ved med at få : Script function not found: myFunction

Jeg har for så vidt blot copy/pasted fra denne : http://lifehacker.com/5986204/automatically-clean-up-gmail-on-a-schedule-with-this-script

Men ja det funger ikke, og nu er det ved at være lidt kritisk ..

Scriptet ser således ud, kan også findes på ovenstående link

function cleanUp() {
var delayDays = 180 // Enter # of days before messages are moved to trash

var maxDate = new Date();
maxDate.setDate(maxDate.getDate()-delayDays);

var label = GmailApp.getUserLabelByName("delete me");
var threads = label.getThreads();
for (var i = 0; i < threads.length; i++) {
  if (threads[i].getLastMessageDate()<maxDate)
  {
    threads[i].moveToTrash();
  }

function archiveInbox() {
// Every thread in your Inbox that is read, older than two days, and not labeled "delete me".
var threads = GmailApp.search('label:inbox is:read older_than:2d -label:"delete me"');
  for (var i = 0; i < threads.length; i++) {
    threads[i].moveToArchive();
}
Avatar billede omdal Nybegynder
24. september 2013 - 10:12 #1
found it ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2013 - 14:35 #2
og saa var det vist JavaScript og ikke Java ......
Avatar billede omdal Nybegynder
24. september 2013 - 14:43 #3
arh på den måde ...det kunne jeg bare ikke vælge fra dropdown ..
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2013 - 14:45 #4
JavaScript er "gemt" nede under script!
Avatar billede omdal Nybegynder
24. september 2013 - 14:52 #5
tak for info ;) .. er det noget du har forstand på ? for den driller faktisk stadig ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2013 - 14:56 #6
nej

jeg er god til Java men ikke til JavaScript
Avatar billede omdal Nybegynder
24. september 2013 - 15:16 #7
okay mange tak anyway ;)

god dag