Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 17:29 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

TRUSTPILOT

Hvad mener i om TRUSTPILOT. Jeg har haft den "glæde" at få en anmeldelser af en virksomhed slettet, et par minutter efter jeg har indsendt et indlæg. Åbenbart på grund af mit "groft sprogbrug". Groft sprogbrug er åbenbart at man kritiserer virksomheden, som man anmelder.

Mit indlæg
http://i.imgur.com/B8QttnM.png

Cirka 47 minutter efter.
http://i.imgur.com/12OMg4q.png
Avatar billede mogensjo Praktikant
09. september 2013 - 17:34 #1
Du kan endnu ikke sige om din anmeldelse er slettet. Det er en Trustpilot bruger som har anmeldt dit indlæg, det betyder ikke det er blevet slettet. Trustpilot skal behandle anmeldelsen, hvilket kan tage noget tid, herefter bliver der taget stilling til om anmeldelsen skal slettes.

Jeg tror ikke din anmeldelse bliver slettet.

Hvordan kan det være du har taget skærmprint af din anmeldelse?? Vidste du den ville blive slettet/anmeldt?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 17:43 #2
Nej det viste jeg ikke.Det var bare for at være på den sikre side, at jeg tog et par screenshot
Avatar billede madklub Guru
09. september 2013 - 17:57 #3
Du vrøvler altså også lidt i din anmeldelse.
Der er da ikke noget der hedder "labtop.dk" (med b).
Du blander Post Danmark, DPD, labtop.dk og Lenovo sammen.
Det er som om at du er mest sur på Post Danmark, men det kan labtop.dk, vel ikke gøre for.
Og så skriver du "skid" - i mine øjne er det ikke særligt groft, men der er måske nogen, der synes at det er groft.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 18:51 #4
Du blander Post Danmark, DPD, labtop.dk og Lenovo sammen.

Nej jeg blander ikke noget sammen. Lenovo har en samarbejdsaftale med DPD som har et samarbejde med Post Danmark.

Det er som om at du er mest sur på Post Danmark, men det kan labtop.dk, vel ikke gøre for.

Laptop.dk sælger deres computer over internettet, de burde havde valgt en bedre samarbejdspartner.

At man skal ringe til Berlin i Tyskland for at få sin computer til reparation syntes jeg er for dårligt.
Jeg er godt klar over at det er billigt at ringe indenfor EU men men, det kunne de ( Laptop.dk ) godt havde skrevet på deres hjemmeside at Lenovos kundeservice ligger i Berlin.
http://erhvervsstyrelsen.dk/lavere-mobilpriser-eu
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. september 2013 - 18:58 #5
jeg må indrømme efter at have læst din anmeldelse er der også en større forviring hos mig om hvem du anmelder. laptop.dk, post DK, DPD eller lenovo ?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 19:20 #6
jeg må indrømme efter at have læst din anmeldelse er der også en større forviring hos mig om hvem du anmelder. laptop.dk, post DK, DPD eller lenovo ?

Laptop.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 19:31 #7
Hvad mener i om TRUSTPILOT

Det var ikke en anmeldelse af mit indlæg på TRUSTPILOT det handlet om, men om hvad i syntes om TRUSTPILOT.
Avatar billede Beach Mester
09. september 2013 - 19:57 #8
Trustpilot er i mine øjne et super setup hvor man kan gå ind og se om andre har haft gode eller dårlige erfaringer med et firma.

Dårligt eller uheldigt sprogbrug er også i mine øjne en torn i øjet, man kan sagtens brokke sig uden at bruge ord som skid mm. og stadig give andre en ide om hvordan et firma handler.
Jeps, man er oppe i det røde hjørne når man er syntes man er blevet dårligt behandlet, men det giver bare et dårligt billede at læse en anmeldelse hvor der bliver brugt eder og forbandelser. Rigtig mange gange så kan man med tiden godt se det fornuftige i den måde et firma gør tingede på, men i øjeblikket fuck fuck, lort osv. De anmeldelser springer jeg normalt let og elefant over:-)

Men som andre skriver så er jeg også i tvivl om hvem du klager over. Du blander DPD (firma lukket i danmark) og posten ind i klagen. Samtidig er dit brug af "!" er mere end overdrevet, hvor meget stoler du selv på folk der bruger overdreven tegnsætning????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kan du se hvad jeg mener?

Jeg kan godt forstå at der er nogle der i første omgang har stoppet din anmeldelse da den bliver læst af mange der hurtigt bliver i tvivl om hvad du egentlig er utilfreds over. Er det firmaet du handler med, deres kundeservice i Tyskland, dårlig telefonforbindelse (?) eller noget helt tredje?

Nu er jeg ikke hulens stærk inden for postens produkter, men får man ikke et T&T nummer når der går en ordre ind fra postens kunder? Ved at de fleste andre fragtfirmaer har løsninger så man allerede ved bestillingen af en afhentning kan følge med i hvor langt ordren er i systemet. Det kunne være du skulle spørge efter det næste gang du har kontakt til dem *S*

//B
Avatar billede madklub Guru
09. september 2013 - 20:55 #9
Når du handler hos laptops.dk, så er det _kun_ med dem du har dit mellemværende. Det har du fuldstændig ret i.
Jeg kan ikke se om laptops.dk er e-mærket (https://www.emaerket.dk/) - det ser ikke sådan ud.
Når det de ikke er e-mærket, burde det ikke overraske dig at de har dårlig service.
Men med hensyn til din kritik af Trustpilot, så kan jeg ikke give dig ret.
Din anmeldelse er rodet. (Hvem brokker du dig over?)
Du bruger overdreven tegnsætning. (!!!!!!!!!!!).
Og så skriver du "skid".
Næste gang du vil anmelde noget på Trustpilot, så tænk på at din mormor skal kunne læse det. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 22:40 #10
#8 Nu er jeg ikke hulens stærk inden for postens produkter, men får man ikke et T&T nummer når der går en ordre ind fra postens kunder

Problemet er at ordren fra Lenovo kundeservice overhoved ikke er gået igennem til Post Danmark selv om Lenovo kundeservice sendte ordren af sted to gange, det fik jeg bekræftet af en medarbejder hos Post danmark.

#9 Din anmeldelse er rodet. (Hvem brokker du dig over?)

De der er kunder hos Laptop.dk, ved hvad jeg skriver om.
Jeg var osse lidt i tvivl om hvem jeg skulle klage over. Jeg mener dog det må være Laptop.dk der i den sidste ende har et ansvar over for deres kunder, og skal sørge for at den service der skal være tilstede, er i orden

Og så skriver du "skid".

Det er et almindeligt brugt udtryk
https://www.google.dk/search?q=skid&oq=skid&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=der+sker+ikke+en+skid&spell=1
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 22:43 #11
Rettelse : Laptop.dk = Laptops.dk
Avatar billede madklub Guru
09. september 2013 - 22:54 #12
Okay, du får ret.
Post Danmark,Lenovo, Laptops.dk og Trustpilot er gået sammen for at genere dig.
Klag til Ombudsmanden eller FN, jeg er ligeglad.
Du har fået et par gode råd, men du vil jo bare have ret.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 10:36 #13
Post Danmark,Lenovo, Laptops.dk og Trustpilot er gået sammen for at genere dig. Klag til Ombudsmanden eller FN, jeg er ligeglad.

Det var som jeg har skrevet et par gange ikke jeres vurdering af mit indlæg på TRUSTPLOT jeg var interesseret i men jeres mening om TRUSTPILOT, HVILKE ÅBENBART ER SVÆRT AT FINDE UD AF.

Det kan jo ikke være rigtig at jeg skal kontakte de forskellige aktør der er indblandet for at få min computer til reparation.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 11:21 #14
Hvis jeg køber nogle appelsiner i Føtex og jeg finder ud af at der er noget galt med dem, skal jeg så selv kontakte de spanske appelsin plukker i Spanien, og klage over appelsinerne.

Det skal vil være sådan at jeg kontakter Føtex for at få en løsning på sagen, ligesom jeg kontakter Laptops.dk for at få dem til sende min computer sendet til reparation.

Det kan ikke være rigtig at jeg selv skal kontakte Lenovo kundeservice - Post Danmark - DPD for at få min computer til reparation.

#8Du blander DPD (firma lukket i danmark)
http://www.dpd.com/dk
Avatar billede Beach Mester
10. september 2013 - 18:06 #15
Vi starter lige fra bunden. Du undre dig over at jeg skriver DPD er lukket i Danmark. Tro mig når jeg skriver det er rigtigt. Firmaet bliver "kunstigt" holdt i live på deres hjemmeside, men det er Post Danmark der kører deres pakker. Derfor du har kontakt til posten ikk? DPD er ikke lukket i Tyskland, men har indledt et samarbejde med Post Danmark om at de leverer deres pakker i kongeriget.

Du har helt ret i at rådne appelsiner købt i Føtex skal behandles som en reklamation i Føtex. Problemet er bare at alle falder over at du i din anmeldelse blander en masse andre firmaer ind over som måske/måske ikke -har nogen relevans forhold til det du oplever.

Derfor at vi alle straks stille spørgsmål ved din undren om hvorfor din anmeldelse bliver fjernet fra Trustpilot som du i denne tråd spørg ind til.

Jeg kan kun som alle andre give systemet (Trustpilot) ret i at stoppe din anmeldelse da den stille flere spørgsmål end svar.

Og så til lidt fakta:
Du skriver at "skid" er et almindeligt brugt udtryk. Kan kun give dig ret. Det er et helt almindeligt ord i det danske ordsprog. Men det er absolut ikke det samme som at det er et ord man bruger for at opnå opmærksomhed. Specielt under de omstændigheder at man søger af få andres opmærksomhed som en seriøs anmelder der er faldet til ro efter de første par timers irritation over forløbet.

Nar, spadser, idioter osv er også helt almindelig ord. Men når man læser det i en envejs-kommunikation så virker det personligt og ikke som noget andre bør tage alvorligt. Derfor vi anbefaler dig at overveje dit sprogbrug på steder som trustpilot. De værner om at være et seriøst site hvor man kan tilkendegive sin mening om et firma. Seriøsiteten ville gå fuldstændig tabt hvis alle brugerne bare spadser ud og skriver uden at der er nogle der moderere det.

Ang. din tegnsætning så er den også meget kendetegnende for en person som er helt oppe og køre over noget personligt. Kan derfor kun anbefale dig at passe meget på med at bruge alt for mange "!"ér når du skriver i det offentlige rum. For det første så virker det utrolig pjattet og barnligt, for det andet så indgyder det ingen respekt og autoritet når der bliver skrevet på den måde.
Prøv at sammenlign dit skriv med en artikel i den lokale avis. Har du nogensinde set så mange ens tegn efter hinanden?
Ville du selv tage en artikel seriøs hvis forsiden var præet at en masse ens tegn?

Du bliver ved med at stille spørgsmål ved trustpilot og deres eksistens og virke, men med ovenstående håber jeg du kan se bare lidt fornuft i det som både jeg og alle andre skriver: Trustpilot og deres setup har handlet efter omstændighederne og
vi andre forstår godt hvorfor din anmeldelse er blevet stoppet.

Er der mere du vil vide omkring trustpilot?

Problemet er at ordren fra Lenovo kundeservice overhoved ikke er gået igennem til Post Danmark selv om Lenovo kundeservice sendte ordren af sted to gange, det fik jeg bekræftet af en medarbejder hos Post danmark.

Bemærk her at det er Lenevo i Tyskland og Post Danmark der har et problem. Dette har i første omgang intet med laptop.dk at gøre-
At Lenevo ikke kan finde ud af at booke en afhentning sammen med Post Danmark, kan laptop.dk vel ikke klandres for.
Laptop.dk har med stor sandsynlighed en serviceaftale med Lenevo der forpligtiger sig til at service salg af deres Lenevo computere. At deres samarbejdspartner så i dit tilfælde ikke lever op til forventningerne vil i første omgang falde på laptop.dk men hvis man kigger lidt igennem forløbet burde du hurtigt kunne se at det er Lenevo der ikke kan finde ud af at booke en simpel afhentning og samtidig give dig et bookingnummer så du kan følge forløbet.

Pu ha da da en masse, men kan altså bare ikke lade være med at forsøge at forklare dig lidt om hvordan man måske burde have grebet sagen an. Havde du fulgt de råd som alle skriver om, så havde din anmeldelse med garanti stadig været online. Havde du samtidig gennemskuet hvordan et firma er bikset sammen, så kunne du have rettet din anmeldelse mod kilden Lenevo som i bund og grund er dem du bør klage over *S*
Det er dem der ikke kan finde ud af at booke en simpel afhentning hos deres partner Post Danmark i DK, og i første omgang der du bør satse på at komme igennem så du kan få din maskine til rep.

Ikke fordi jeg vil give dig uret i at det er mega irriterende at man ikke hurtigt og uden problemer kan få løst sine problemer, men næste gang du støder ind i problemer bør du overveje hvordan du skal angribe det. Hvis du følger den røde tråd så vil jeg næsten garantere dig at dit næste problem vil give mere bonus. Det uanset om det er et ærligt eller u-ærligt firma at handle med.

//B
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 13:53 #16
#15 mit indlæg er kommet op på TRUSTPILOT igen, med "skid" og iiiiiiii.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 14:06 #17
#15 jeg er enig i at mit indlæg TRUSTPILOT kunne være skrevet anderledes. Men der er Laptops.DK der har det fulde ansvar for at få min computer til reparation.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 17:07 #18
Jeg har ændret på mit indlæg.
Avatar billede Beach Mester
11. september 2013 - 18:12 #19
Så har vi jo fundet en løsning som kan glæde dem der kan bruge info:-)

//B
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2013 - 17:32 #20
Indlægget indeholder groft sprogbrug.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede madklub Guru
18. november 2013 - 17:46 #21
Så find et andet sted hvor du kan genere folk.
Du fatter ikke en bjælde af hvad der foregår.
Ta' en kiks og tør øjnene.
Avatar billede Beach Mester
18. november 2013 - 19:33 #22
Sikken du kan Peter, var det virkelig det bedste slemme ord du kunne trylle ud af ærmet?
Prøv et smut her over til Djævleøen, så skal jeg gerne give dig en kort intro i hvad der kan ske hvis du snakker med folk face2face med dit fantastiske og meget opfindsomme sprog;-)

//B
Avatar billede repox Seniormester
19. november 2013 - 19:48 #23
Sikke et sprogbrug.

Skru ned for charmen, pixxel - at bruge ukvemsord på den måde fremmer ikke ligefrem kommunikationen.

Og nu har I andre vist også tydeliggjort jeres pointe.