Avatar billede Slettet bruger
07. september 2013 - 15:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med installering af Internet Explorer 10

Hej.

Forsøger at hjælpe min bror med diverse. Hvilket er lidt besværligt, da han ved meget lidt om computer (er hans første) og derfor er kommunikationen svær via telefon ...

Jeg har guidet ham til at opdatere sin Windows 7. Af en eller anden grund har han i den forbindelse ikke fået installeret Internet Explorer 10 (er lige nu version 9 der er på den).

Jeg har så givet ham et link så han kan downloade den. men når han forsøger at installere, får han beskeden: "Internet Explorer 10 kan kun installeres på Windows 7, service pack 1 eller nyere".

Jeg er lidt lost ...

Håber nogen har en ide om hvad det handler om.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2013 - 19:52 #1
Slet ingen????? :|
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2013 - 21:46 #2
Nu har han ringet Viste sig at der, modsat hvad han først havde fortalt, alligevel var flere opdateringer ...

Lukker.