Avatar billede darkwader Juniormester
04. september 2013 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Java fejl

Hej
Både i Google crome og Explorer får jeg en fejl, når jeg skal gennemføre en Cisco test, hvor der skal downloades en fil.

Java og det er java popper op med en meddelelse, hvor der står security varning

Block portionalily undsafe componets from being running.

så er der 2 knapper block og dont block

Selvom der trykker på dont block kommer filen ikke ned.

Jeg har gen installeret java flere gange Nogen der har et bud

På forhånd tak
Ps. Når i svar smid et svar med samme i stedet for blot en kommentar. Det gør det lange nemmere for mig at tildele point
Avatar billede kimtheman Novice
05. september 2013 - 20:36 #1
Fjern ALT java først og derefter kør ccleaner
http://www.piriform.com/ccleaner

Ved ikke om du måske har nogle sikkerhedsprogrammer der også kan være medårsag til det driller lidt for dig.

Og smider ikke et svar. Da svar er tiltænkt dem der hjælper dig til at få løst dit problem. Og det ved man jo i første omgang ikke om det gør.
Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2013 - 21:39 #2
Hej Det løste problemet
Tak for hjælpen.
Smid et svar så skal jeg give dig point næste gang jeg kommer på
Avatar billede kimtheman Novice
05. september 2013 - 21:41 #3
Hep
Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2013 - 21:50 #4
Så håber jeg det lykkedes at tildele point
Avatar billede darkwader Juniormester
05. september 2013 - 21:51 #5
Beklager men du har vidst ikke trykket på svar. Får jeg kan ikke tildele dig point