Avatar billede Thony Rande Nybegynder
20. august 2013 - 12:31 Der er 1 løsning

Rapport på rabatter - Dynamics 3.0

Hej

Jeg vil gerne kunne trække en rapport på rabatter.

Når vi opretter kunder lægger vi en given rabat ind med det samme, og den gælder i 1 år.
Problemet er at ikke alle sælgere er lige gode til at tjekke deres kunder.
Den rapport jeg gerne vil trække, skal kunne køres således at jeg kan nå at fange de kunder der snart har udløb på dette.
Der er enkelte vi ikke fanger, og derfor bruger vi meget tid efterfølgende på krediteringer.

Jeg har kun arbejdet med C5 i 3 dage, så helst ikke alt for tekniske løsninger tak :-)

Hilsen
Thony
Avatar billede Thony Rande Nybegynder
03. december 2013 - 07:31 #1
ingen svr