Avatar billede spoonrider Praktikant
31. juli 2013 - 09:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Et program der kan "gemme" mit arbejde

Jeg leder efter et program der kan "gemme" mit arbejde. Når jeg sidder og arbejder hjemme, har jeg ofte flere forskellige excel filer åbent, noget andet og noget 3. Når jeg skal lukke ned, men arbejde videre dagen efter, eller en 2. dag, ville det være nemt, hvis jeg kunne gemme mine åbne vinduer, og når jeg skulle arbejde igen, så havde jeg et program, der havde husket hvilke vinduer jeg havde åbne, og hvor jeg var i arket?

Der findes helt sikkert noget der kan det, men jeg kan ikke finde ud af at søge på noget entydigt.

Jónas
31. juli 2013 - 09:37 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Brug "DVALE" funktionen på din PC ?
Avatar billede spoonrider Praktikant
31. juli 2013 - 10:11 #3
Lige det jeg søgte. Jeg vil gerne belønne dit svar :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2013 - 10:22 #4
Her er lidt mere teknisk om dvale vs slumre: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions

Jeg vidste nemlig ikke selv forskellen. :o)
Avatar billede supertekst Ekspert
31. juli 2013 - 10:27 #5
Hvilket svar?
Avatar billede spoonrider Praktikant
31. juli 2013 - 10:34 #6
DIt svar godkendes.
Avatar billede spoonrider Praktikant
31. juli 2013 - 10:35 #7
Hvordan godkender jeg dit svar supertekst?
Avatar billede supertekst Ekspert
31. juli 2013 - 10:37 #8
Jeg lægger et svar, som du kan godkende.
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2013 - 10:43 #9
Var det ikke Karise_larry som sagde:

Brug "DVALE" funktionen på din PC ?
Avatar billede supertekst Ekspert
31. juli 2013 - 11:12 #10
Jo - men jeg bliver bedt om et svar - eller?
31. juli 2013 - 12:26 #11
Ping ?

[Svar] fra mig  ;-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. juli 2013 - 13:31 #12
#1: Beklager, havde ikke set du havde smidt et svar før Karise_larry. Troede bare dit link var noget af alt det reklamestøj her på siden. Beklager.
Avatar billede supertekst Ekspert
31. juli 2013 - 13:54 #13
Ok..