Avatar billede maddog_em Nybegynder
26. juni 2013 - 12:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access data loop til tabel

Jeg skal indsætte data fra en access DB ind i en tabel. Hvordan er det man laver sådan at der først laves loop i de tre kolonner der er i tabellen, og derefter at scriptet laver et loop og opretter en ny række med 3 kolonner i

dette er hvad jeg har:
<table style="width: 100%; " cellpadding="10" cellspacing="18" align="right">
<%
On Error Resume Next
rs.MoveFirst
do while Not rs.eof
%>
<tr>
<td style="width:33%"><%= rs("ImagesName") %</td>
</tr>
<%
rs.MoveNext
loop

RS.Close
Set RS = Nothing
Conn.Close
Set Conn = Nothing
%>
</table>

MEN så sætter den 3 ens navne ind på 1. række og derefter på næste række 3 ens igen - hvilket er logisk idet der ikke er noget loop på kollonerne, hvordan laves det??
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2013 - 13:27 #1
lav en counter du tæller op med en for hver gang dit loop udskriver én post og hver gang den når til 3 nulstiller du counteren og indsætter </tr><tr>.
Avatar billede maddog_em Nybegynder
26. juni 2013 - 13:37 #2
Hej

kan du give et eksempel på hvordan man laver en counter der kan den funktion du beskriver der
Avatar billede maddog_em Nybegynder
27. juni 2013 - 06:58 #4
Hey Keysersoze

det var 100% løsningen - smid et svar :-)
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2013 - 09:00 #5
svar
Avatar billede maddog_em Nybegynder
27. juni 2013 - 09:05 #6
Tak for hjælpen