Avatar billede dejuandk1987 Nybegynder
29. maj 2013 - 18:57 Der er 1 kommentar

MacBook Pro eller computer?

Hej eksperter :)
Står som en lus imellem to negle.
Er blevet lidt små lun på en MacBook Pro med i7 kerne og 16gb ram og 1gb grafik, men samtidigt er jeg forelsket i en HP envy dv7, med samme specs, men bare med 2gb grafik...

Jeg vil gerne kunne spille på den (f.eks simcity 5)

Hvad vil i foreslå?.
Avatar billede Kristian H Nybegynder
01. juni 2013 - 09:14 #1
Jeg er ikke den store fan af Mac (deres forretningemodel - ikke deres computere, de er skam meget lækre) men jeg kunne aldrig finde på at købe en HP. Jeg synes simpelthen bygge kvaliteten er for dårlig. Så personligt ville jeg kigge efter Asus eller at andet mærke.

Det kommer jo også an på om du vil bruge OSX eller Windows 8 (med mindre du har tænkt dig at installere Windows op Mac'en).