Avatar billede Batman25 Nybegynder
24. maj 2013 - 10:25 Der er 6 kommentarer

Kan ikk åbne mine programmer

Hej
Jeg modtog en fil og prøvede at åbne den i adope.
Lige pludselig ændrede mange af mine ikoner på skrivebordet ikon til adope og kan nu ikk åbnes. Det prøver at åbne sig i adope, men det kan den ikke. Hvis jeg så højreklikker og prøver at åbne i et andet program, skifter de samme ikoner om til det nye program.
Det drejer sig bl.a. Om Explorer, Chrome, lommeregner, onenote osv. Men onenote kan jeg dog søge efter og derefter finde den hvor at den virker.
Word og excel virker og de har heller ikke skiftet ikon.
Har scannet for virus, men fandt intet.

Hvad er der galt?
Håber der er en der kan hjælpe
24. maj 2013 - 11:46 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Opstart i [Fejlsikker tilstand] - Systemgendannelse til før 'problemet' ?
24. maj 2013 - 11:46 #2
Avatar billede Batman25 Nybegynder
24. maj 2013 - 12:07 #3
Sorry.
Det drejer sig om Windows 7 home premium
24. maj 2013 - 13:22 #4
Opstart i [Fejlsikker tilstand] - Systemgendannelse til før 'problemet' ?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. maj 2013 - 16:58 #5
Ellers:

http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html

Læs hele vejledningen igennem, inden du begynder.
Hvis det er genveje der fejler, skal du bruge LNK filen.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2013 - 22:23 #6
Er du kommet videre?