Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
05. maj 2013 - 13:02 Der er 16 kommentarer

Gi' mig en virus! Ja, det lyder mærkeligt.

Jeg ved godt at det her lyder dumt, men jeg leder efter en virus. Det skal helst være en .exe, .vbs eller en batch fil som køres og så gør noget som man med det samme ser, f.eks. flytter rundt på ikonerne, matrix tingen osv.. Den må gerne fuck'e computeren op men der skal være en måde at få det væk på igen.

Hvis du kender en fil vil du så ikke være sød at skrive scripted eller sende et download link? Vil helst have at i sender en beskrivelse til hvad den gør og hvordan man får den væk.

På forhånd, tak.

ps. det skal virke på windows xp
Avatar billede tiger_dk Mester
05. maj 2013 - 13:14 #1
der er måske noget her http://www.kandu.dk/spg8351.aspx
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2013 - 13:32 #2
Jeg finder det ansvarsløst at hjælpe nogen med en virus som kan  "fuck'e computeren op"
Det skal måske være en grov spøg, men det kan nemt gå galt og så er det en sikker måde at blive uvenner på.
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
05. maj 2013 - 13:32 #3
Desværre, kan jeg ikke helt bruge det :( Det skal helst være noget der ser lidt sjovt ud.

btw. jeg sidder med en gammel computer som jeg alligevel ikke har noget forhold til, det skal ikke bruges på nogen andre.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2013 - 13:41 #4
De råd og henvisninger som kommer på Eksperten kan jo (mis) bruges
af alle og enhver som ser det. Af samme grund henvises der heller ikke til spyware programmer.
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
05. maj 2013 - 13:42 #5
.. :(
Avatar billede Jensen DK Novice
05. maj 2013 - 14:21 #6
Hvem skal så have den virus efterfølgende?????
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2013 - 10:27 #7
Det er nok ikke det du søger efter, det er helt uskadelig. Man kan bruge det til at teste om ens sikkerhedsprogram virker.
http://www.eicar.org/85-0-Download.html
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
08. maj 2013 - 19:30 #8
Jeg har nok skrevet det forkert. Det skal ikke være farlige vira.. De skal mere være sjove f.eks. har jeg hørt om en hvor der kom en mand ind over ens tekst dokument og fejede alle ens punktummer sammen.. Ved i hvor man kan få nogle look a like den?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 02:25 #9
du kan købe forskellige usb penne, der har indbyggede drillerier.
sæt den i kollegaens computer på arbejde, så river han sig i håret hele dagen :)
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 10:59 #11
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 11:05 #12
Skriver man "Start" hundre gange .... ;-)
http://www.youtube.com/ (...)

Hvis man højreklikker og opretter en skrivebords genvej kan man ændre på ikonet. For eksempel som her :
http://i.imgur.com/dd7Jkr3.png
09. maj 2013 - 14:15 #13
www.quistdorff.dk/download/download.html ->
www.quistdorff.dk/download/Smader.zip

"Smader din skærm en masse værktøjer du kan smadre din skærm med ret sjov."
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 17:09 #14
#13 den var sjov ;-)
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
09. maj 2013 - 19:25 #15
De ser mega sjove ud! Ved du hvordan man kan få fat på nogle af dem?
09. maj 2013 - 22:58 #16
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---

I 'gamle' DOS så jeg en 'sjov' virus ->
Der blev brugt WP5.0 DOS som tekstbehandling ... hver gang der blev sat et . punktumtegn kravlede det ned i bunden af skærmen Men kom dog på plads igen ved næste tastetryk ;-)