Avatar billede mklinge Nybegynder
06. februar 2013 - 11:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find <tr> ud fra <td>

Jeg sidder og har redigere lidt sharepoint - eller rettere sagt prøver at få sharepoint til at gøre et par ting, man ikke kan redigere out of the box.

Sagen er den, at jeg har en tabel (Med et unikt ID (ms-cal-gempty)), som bliver dynamisk genereret. Dvs jeg har ingen muligheder what-so-ever for at ændre i html "upfront".

Jeg har behov for at fjerne en (relativ stor) mængde rækker (<tr> tags). Problemet er dog følgende:
- De har ingen hverken ID eller Class tilknyttet
- Mængden der skal fjernes er dynamisk

Der er dog (I mit hoved) et lille lys forude. De <tr> tags jeg ønsker at beholde i tabellen indeholder alle <td> tags med en specifik class (ms-cal-walldayevent).

Der er en enkelt undtagelse til ovenstående, som heller ikke skal fjernes. Den indeholder <th> tags med en specifik class (ms-cal-wtopday)

Jeg har mulighed for at afvikle javascript og CSS på siden efter den er loadet, så jeg forestiller mig, at det må være muligt at adressere de <tr> tags via en parent-chield relation. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre det.

Jeg håber der sidder en venlig sjæl derude, som kan hjælpe mig på vej - på forhånd tak.

//M
Avatar billede olebole Juniormester
06. februar 2013 - 14:09 #1
<ole>

Java og JavaScript er to meget forskellige sprog, som stort set kun har fire ting til fælles: 'j', 'a', 'v' og 'a'  =)

Du skal nok lægge et svar her og acceptere det, så tråden lukkes. Derefter kan du åbne spørgsmålet i den korrekte kategori

/mvh
</bole>
Avatar billede mklinge Nybegynder
06. februar 2013 - 18:29 #2
Som olebole har så evigt ret i, så er denne placeret ganske forkert. Har oprettet følgende tråd i stedet under den korrekte kategori: http://www.eksperten.dk/spm/976376

Tak for påmindelse Ole :)

//M