Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan blive fri for windows popup

Jeg kører windows 8 pro. Gang på gang får jeg en irriterende popup, f.eks når jeg får en meddelelse om en updade af et program.
En opdatering fra Iobit skriver der er en opdatering - Download -
Jeg trykker på download, popupén dukker op og spærre det hele. Den kan ikke lukkes ned, og der er intet jeg kan bruge. Må trykke på store for derefter at lukke det hele ned. Og download er væk.
Hvordan bliver jeg fri for den popup?
http://billedeupload.dk/?v=cul8o.jpg
28. januar 2013 - 12:36 #1
Velkommen til E. ...

... hvad med at 'svare' på den popup ?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 12:37 #2
hvis du kommer fra skrivebord og holder musen helt ude til højre fremkommer en margin med
søg
del
start
enheder
indstillinger

tryk på søg
skriv popups

lige nedenunder fremkommer

indstillinger

http://www.gratisimage.dk/image-E246_510662F3.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 12:49 #3
Tak for indput.
#1 Det var bare en exe-fil som åbner automatisk

#2 Så får jeg denne her, men jeg kan ikke se hvordan jeg kommer af med netop den popup fra linket. http://billedeupload.dk/?v=E89A.jpg
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 12:54 #4
Så vidt jeg kan se, handler det om popup blocker fra internettet.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 14:11 #5
muligvis trykke på ryd websteder men ved det ikke

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 16:21 #6
Men den popup kommer jo ikke fra websiden, men fra windows8 pro.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 18:00 #8
#7
Gennem 1,ste link fandt jeg ud af, at kunne lukke i 8 timer. Det er da altid noget, selv om det så gælder alle popup og ikke bare den jeg var ude efter. Men læg venligst et svar:)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 19:07 #9
OK
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
30. januar 2013 - 10:16 #10
Lad mig sige det kort - skift til mac ;)