Avatar billede starball Nybegynder
26. januar 2013 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Kan ikke ændre til ''native'' resolution

Jeg kan Pludselig ikke ændre min Computers opløsning til den ideelle som er 1440x900

Jeg ved ikke hvordan fejlen er opstået

Jeg har prøvet at updaterer min driver, men når installationen går igang får jeg en sort skærm med ''can't reach'' ''no signal'' eller lign.

Tidligere når jeg har justeret på min opløsning har 1440x900 været højest, nu er det slet ikke en mulighed. Til gengæld har jeg omkring 20 andre som ikke har været det før, som det også fremgår på billedet..

Hvad gør jeg for at få min native resolution igen??
Avatar billede starball Nybegynder
26. januar 2013 - 11:40 #1
Kunne desværre ikke vedhæfte billedet.
Avatar billede olebole Juniormester
26. januar 2013 - 17:03 #2
<ole>

Én ting ad gangen. Prøv først at læse Ekspertens FAQ. Der står dels, hvordan du lukker gamle tråde og dels, hvordan man åbner et spørgsmål korrekt (under en passende kategori)  *o)

/mvh
</bole>