Avatar billede Vedbue Nybegynder
27. december 2012 - 14:01 Der er 5 kommentarer

Langsom internet / computer

Hej alle

Jeg har på det sidste fået en meget langsom, specielt internetforbindelse. Normalt når jeg trykker på return i chrome, så forsvinder den aktuelle side og 1 sekund efter, så har jeg den nye side. Nu går der 6-7 sekunder, før den nye side kommer og den gamle side bliver stående indtil den ny kommer.Jeg mener at det må være noget med computeren, da jeg kan komme tilbage til tidligere tiders hastighed efter genstart....det varer dog kun 5-10 min. Jeg har testet internetforbindelsen og hastigheden er som den altid har været. Jeg har kørt passmark test og det er også fint. har kørt ccleaner og bullguard tuning.Har også prøvet at se på processer, dog uden held. Håber at nogen har et godt råd.
MVH
Vedbue
Avatar billede Claus Mester
27. december 2012 - 20:36 #1
Selvom du har kørt bullguard, ville jeg nu alligevel køre et alternativt anti (malware, spyware, adware, trojan mm) program. Det kan være bullguard har overset noget og der lyder som om dit problem ligger i din browser eller noget der aktiveres efter en tid på computeren og bruger dit internet.

Prøv en gang at downloade og køre en skanning med SuperAntiSpyware Free og se hvad den finder. Du kan downloade det herfra

http://www.spywarefri.dk/software/superantispyware-free/
Avatar billede Vedbue Nybegynder
27. december 2012 - 23:10 #2
Tak for info. Prøver at kører den...vender tilbage i morgen.

MVH
Vedbue
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
29. juni 2013 - 08:07 #4
Prøv med nogle af de følgende tips til hurtigere internetforbindelse,
* Kontroller Start up programmer, og fjerne de uønskede
* Opretholde en Decent Space grænse Harddisk
* Check for malware, spyware og bots
* Ryd cookies og midlertidige historie filer
* Luk uønsket baggrund opgaver, hvis nogen
* Nulstil modem
* Søg med nyeste og opdaterede browser
* Download bruge torrents
* Opgrader din hardware
Efter disse trin kan hente dig et bedre resultat. Du kan se forskellen i din forbindelse hastighed ved at have en hastighed test før og efter du udfører disse trin. Du kan have hastighed test gratis fra http://www.scanmyspeed.com/. Du vil helt sikkert se forskellen.
29. juni 2013 - 11:23 #5
<Vedbue> har vist ikke være 'på' siden oprettelse 27 dec 2012 ... sååå...

Denne tråd er vist 'død'  ;-(