Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se Google dk.

Jeg kan ikke længere se min Google dk. Jeg har win7 og 64 bit.Hvis jeg skriver Google.dk i adressefeltet siger den: siden kan ikke vises. Jeg kan få denne Google ind:
http://www.google.com/ (...)
Problemet opstod efter at have installeret en toolbar i min webbrowser. Den er nu fjernet igen og jeg har lavet system gendannelse og jeg har scannet med
Malwarebytes men det har ikke løst problemet..
Som jeg ser det er der 'noget' der forhindrer Google.dk i at blive vist.
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede tom8 Nybegynder
14. december 2012 - 13:28 #1
der var da pudsigt....de fleste vil gerne have google.com og ikke den lokale version, som den hele tiden skifter tilbage til.....jeg ved ikke hvordan man permanent beholder hverken den ene eller den anden version
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. december 2012 - 13:44 #2
åbn internet Explorer.

Hold tasten "alt" nede mens du trykker på x.
Dette åbner en boks der giver dig adgang til internetindstillinger.
Her kan du sætte et .dk eller et .com på alt efter hvad du ønsker.

Du kan også tilføje et https for secure,
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 13:49 #3
i browser foroven til højre
truk på tandhjul
internetindstillinger
avanceret
nulstil

nu er din browser nulstillet

m.v.h
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 13:53 #4
Tak for jeres svar og tak Skifer fordi du gav mig løsningen !Hvordan lukker jeg denne tråd?
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. december 2012 - 14:24 #5
Har haft en dialog kørende med sesse6 hvor jeg guidede ham, men han skulle oprette en ny tråd. Så derfor sendte jeg et svar uden kommentarer.