Avatar billede kurdi123 Nybegynder
11. december 2012 - 02:17 Der er 12 kommentarer

Sikkerhed når man køber noget på nettet

Hej
Jeg har længe ønsket mig en canada jakke og jeg fandt så en hjemmeside, der sælger dem billigt. Men jeg er usikker på om de snyder eller ej, og derfor vil jeg lige høre jeres mening.

Hjemmesiden er: http://www.canadagoosetilbudk.net/

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2012 - 02:59 #1
Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det ofte....ja, for godt til at være sandt.  :-)

Hvis du kigger under Kontakt os, er der hverken adresse eller telefon nr.
Dem ville jeg ikke handle hos.  :-)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. december 2012 - 04:28 #2
Så vidt jeg ved bruger vi "Kroner" i dansker og ikke "Krona".

I titlen står 69% men alle deres produkter er sat til 68%.

Under "Nye produkter for december" er varene også sat ned med 68%.

Her skulle du kunne finde de rigtige vare : http://www.canada-goose.com/retailer/
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. december 2012 - 10:14 #4
Lad nu være med at være så naiv. Så længe der findes personer der køber deres crap, så længe kan de blive ved med at sælge. Det er klart det er fakevarer til de priser.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 15:26 #5
Det var da godt du spurgte i dette forum.
http://www.whoismind.com/whois/canadagoosejakke-dk2012.com.html
Avatar billede kurdi123 Nybegynder
11. december 2012 - 16:41 #6
Tak for det. Har i så nogle sider hvor det er sikkert at købe en jakke? :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. december 2012 - 16:43 #7
#6
Jeg tror nu nok du skal få din jakke på diverse sider, men det er ikke en canada goose. Vil du have en canada goose, må du betale hvad de koster.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. december 2012 - 16:46 #8
#6 Øh du kan jo prøve og læse det man skriver til dig.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2012 - 17:38 #10
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2012 - 17:42 #11