Avatar billede Christoffersen Nybegynder
29. november 2012 - 16:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

HP Photosmart 6510 printer

Har fået ovenstående model, er kommet langt i installationen, hvor der bliver skrevet tillykke med installationen, men min bærbare Acer pc, kan ikke finde printeren, det sidste den kommer frem og siger er installationen ikke er gennemført og jeg skal starte helt forfra, med at slukke pc'en.
Er der nogen der har et forslag.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
29. november 2012 - 16:58 #1
Ps. jeg glemte at fortælle at jeg kører XP
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2012 - 17:17 #2
Har du fulgt instrukser 100% mht. installationsproceduren? For mange printeres vedkommende må printeren først sluttes til, når driveren er installeret på computeren.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
29. november 2012 - 17:38 #3
Ja det mener jeg, men det er jo en trådløs printer, så der er ikke noget USB kabel
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2012 - 17:48 #4
Her er en vejledning (fra side 29)
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02983856.pdf

Har du fulgt den?
Avatar billede komsam Juniormester
29. november 2012 - 17:50 #5
Som #2 skriver kan du være sikker på at den ikke kommer op at køre før driveren er lagt ind. Så har du sat print. til inden, er det en ommer. MEN hvis du har et printerkabel, vil jeg af egen erfaring foretrække at starte op med det og dereftr gå trådløs. Har du iøvrigt været inde og give den "netværkskoden" det er ofte her man "misser". Har ikke selv "din printer" men har sat flere trådløse op, men ved hjælp af kabler..
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2012 - 17:55 #6
#3.

Måske er den trådløs, men den kan også forbindes med USB :-)

Har du kigget på vejledningen til den? Kig på side 29 og efterfølgende i vejledningen i linket herunder:

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02983856.pdf
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2012 - 17:55 #7
Arghhh! Glemte igen at opdatere :-)
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
30. november 2012 - 10:36 #8
Har fundet USB stikket, og forsøgt at koble op den vej, det virkede ikke ;-( Jeg kan godt få lov til at udskrive fra min IPad. Vejledningen fra side 29 er desværre for mig, meget teknisk, så jeg tror jeg vil forsøge at få en tekniker (EDB klog) til at hjælpe, er der nogen der kender en i nærheden af Aarhus (Egå)
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
14. december 2012 - 12:29 #9
Har returneret HP printeren (Bilka) ingen problemer, tak til alle som har budt ind på hjælp, min gamle printer virker, desværre er der ikke scanner i, men så må jeg jo undvære ;-(
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
28. januar 2013 - 21:43 #10
Jeg kan åbenbart ikke få lov til at afslutte, prøver at godtage mit eget svar, som jeg har læst mig frem til, måske er det ikke den rigtige måde at afslutte!
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2013 - 21:49 #11
Det er det.  :-)
Problemet er bare, at du har lagt en kommentar. Du er nødt til at sende et "Svar", før du kan acceptere dit eget svar.
Så, send en ny besked, og flyt prikken fra Kommentar (til forslag) til Svar (til løsninger og pointgivning) inden du klikker på Opret

Herefter accepterer du dit eget svar, her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
28. januar 2013 - 22:06 #12
Tusind tak
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2013 - 22:12 #13
Velbekomme.  :-)