Avatar billede Laartelaart Nybegynder
06. november 2012 - 13:05 Der er 5 kommentarer

Mac eller HP?

Har de sidste 30 minutter siddet og diskuteret med en klassekammerat hvem af os der har den bedste computer. Han har siden sommerferien haft en HP pavilion dv7-7191eo, mens jeg lige har fået den nye MacBook Pro med Retina skærm.. HVAD FOR EN ER BEDST? Vi vil meget gerne vide det, og helst fra folk der har et neutralt forhold til Appleprodukter. Tak på forhånd ;)
06. november 2012 - 13:12 #1
Det spørgsmål findes der ikke et svar på.

Det er næsten som at diskutere religion - hvilken religion er bedst?

Meget få har et neutralt forhold til Apple-produkter. Enten er man for eller også er man imod.

Hvorfor skal man ikke have et neutralt forhold til pc-produkter også, for at give sit bidrag?

.... og forøvrigt - bedst til hvad????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2012 - 13:17 #2
Hvad er bedst? - en Mars bar eller en Snickers. Audi eller Volkswagen. Samsung eller LG skærm. Tiger eller løve. Shubidua eller Gasolin....
06. november 2012 - 13:19 #3
#2:
Mars, Audi, Samsung, Løve og Gasolin!
Avatar billede tiger_dk Mester
06. november 2012 - 13:27 #4
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
08. november 2012 - 13:38 #5
Det er som at sammenligne æbler og bananer. De er gode til forskellige ting. Nu er jeg selv Apple-mand, så hvis du spørger mig vil jeg til hver en tid vælge en Macbook Pro, men igen det kommer an på så mange ting.