Avatar billede jps6kb Novice
25. oktober 2012 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opslag i WHOIS

Hej,

DK-Hostmaster stiller denne service til rådighed: http://tools.ietf.org/html/rfc3912
Jeg har bare INGEN ide om, hvordan jeg bruger den.

Jeg har søgt efter nogle C# eksempler, men de få jeg fandt fungerede ikke.

Nogen der kan skubbe mig i den rigtige retning? :)

/Kim
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2012 - 13:19 #1
Google har masser af hits paa:

c# whois client

Hvilke har du proevet?
Avatar billede jps6kb Novice
25. oktober 2012 - 13:38 #2
Client har jeg ikke prøvet at søge på. Jeg kan se, at der er nogle stykker jeg ikke har været inde på.

Tjekker det lige, og vender tilbage med resultatet. Tak for tippet. ;)
Avatar billede Syska Mester
25. oktober 2012 - 15:22 #3
+1 herfra Arne_v :-)
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
26. november 2012 - 08:08 #4
Hej, Du kan prøve at have whois-opslag på http://www.whoisxy.com/ Dette websted indeholder præcis domæne whois information.
Avatar billede jps6kb Novice
20. marts 2013 - 09:31 #5
Ikke noget brugbart.
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2013 - 09:36 #6
Så du endte med at give op eller fandt du noget?
Avatar billede jps6kb Novice
20. marts 2013 - 09:41 #7
Jeg gav op. Der var ikke nogen af de services jeg kunne finde, som jeg var tilfreds med.
Hvis jeg genoptager projektet og finder en løsning, skal jeg nok skrive den på. :)