Avatar billede AnkerSP Nybegynder
20. oktober 2012 - 20:33 Der er 1 kommentar

FIFA på PC..

Hej, min playstation er gået i stykker - 2'er (gider ikke købe ny/ reparer den) det samme er mit TV. Men jeg savner sådan at spille FIFA... Meen, mit budget er ikke godt nok til at købe FIFA, PS3, TV osv. Man kan spille FIFA på pc'en, det ved jeg. Men jeg hader bare den måde man styrer på, derfor synes jeg ikke det er værd at købe FIFA PC. Men man kan spille FIFA på PC med PS3 kontroller. Jeg vil bare lige spørge om hvordan man tilslutter det, kan man spille to, kan man spille online, hvordan fungere styringen, er der noget der ikke fungere.

Håber der er nogen der vil hjælpe mig i mit dilemma....
Avatar billede heinevDK Nybegynder
23. oktober 2012 - 18:37 #1
Du skal installere MotioninJoy Dualshock 3 - et freeware program.
http://www.motioninjoy.com/download

Vigtigt: Husk at vælge om du køre 32bit eller 64bit

Når DS3 (MotioninJoy Dualshock 3) er installeret, sætter du dit joypad nr 1 til

Windows vil finde enheden og installere drivers

Åben DS3

Tryk Load Driver

Windows kommer op med en advarelsel at den ikke kan vertificere softwaren, men du trykker bare installer.

Vælg mode XBOX 360 controler Emulator

-

I sæt det næste joypad og vælg den i listen under Connected game controler

Vælg mode XBOX 360 controler Emulator

-

Åben FIfa og brug dit joypad som om det var på playstationen.

God fornøjelse