Avatar billede tobrukDk Novice
10. oktober 2012 - 03:56 Der er 1 løsning

vise indhold efter id

Hej

Det er sådan at jeg er i gang med at bygge et lille beskede system, som jeg er næsten færdig med. men det er sådan at jeg er kommet i problemet med at vise indhold efter hvad man klikker på.

Det vil sige nu har jeg skrevet noget ind i database med 2-3 forskel indhold.

Så har jeg sagt at sidste id skal være i toppen. så er det sådan at jeg klik på f.eks nr 1 så kommer indhold frem fra nummer 3.

<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" id="beskeder_indhold_info_box">
        <tr id="beskeder_toppen">
            <td>Læse beskeden</td>
            <td>Sendere's Profil</td>
            <td>Slette Beskeden</td>
            <td>Svar Beskeden</td>
        </tr>
        <?php
        if ($stmt = $mysqli->prepare('SELECT `tekst`, `min_id` FROM `beskeder` WHERE `til_id` = ? ORDER BY  `beskeder`.`id_beskeder` DESC')) {
        $stmt->bind_param('i', $id);
        $id = $_GET['id'];

        $stmt->execute();
        $stmt->store_result();
        $stmt->bind_result($tekst, $min_id);
        while ($stmt->fetch()) {
        ?>
            <tr>
                <td id="beskeder_svar"><a href="#" class="btn2">Læse</a></td>
                <td id="beskeder_svar"><a href="/profil/<?php echo $min_id;?>/">Sendere profil</a></td>
                <td id="beskeder_svar"><a href="#">Slet</a></td>
                <td id="beskeder_svar"><a href="#">Svar</a></td>
            </tr>
            <tr>
                <div id="beskeder_bruger_indhold">
                <p><?php echo $tekst;?></p>
                    <div id="beskeder_bruger_luk">
                        <button class="btn1">Luk</button>
                    </div>
            </tr>
        <?php
        }
        $stmt->close();

        } else {
            echo 'Der opstod en fejl i erklæringen: ' . $mysqli->error;
        }
        ?>
        </table>

sådan her ser min php og html ude, det er sådan at i ved det. men det er sådan at jeg har arbejde noget jquery ind i det sådan at den viser indhold til beskede som man gerne vil have vise

http://billedeupload.dk/?v=MB4Dy.png

Sådan ser det ude når jeg klik på "læse mere"

<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>
<script>
$(document).ready(function(){
  $(".btn1").click(function(){
    $("#beskeder_bruger_indhold").slideUp();
  });
  $(".btn2").click(function(){
    $("#beskeder_bruger_indhold").slideDown();
  });
</script>

Det som jeg sådan tænker i hovedet det var at de har et id hver beskede, men så må det også være sådan at at når man klik på f.eks 1 så henviser den 1 til mig og så henviser 3 ikke til mig. så må få fat i det rigtigt indhold til siden.

Hvis du kan følge mig?

Det vil være super hvis du kun hjælp mig :)
Avatar billede tobrukDk Novice
11. oktober 2012 - 03:17 #1
problemet er klart!